“Сканди Интериор” е цялостно, онлайн обучение на български език, което ще ви запознае с пълният работен процес по изграждането и визуализирането на комплексна интериорна сцена. Курса има за цел да представи и разгледа реалистична ситуация от практиката – от получаване на дизайнерски проект и чертежи на помещенията, до получавана на финални изображения.
Обучението започва от самото начало, от нова сцена в 3ds Max и преминава през : всички основни процеси по изграждането на помещенията, архитектурните компоненти, кухненски шкафове; създаване и разглеждане на някой сложни материали в специално създадено за случая студио; разглеждане и използване на няколко полезни скрипта; използване на “пропове”; задълбочено оптимизиране на сцената; избор на осветление; позициониране на камери и композиция; настройки на рендера; основна постпродукция във Photoshop; различни похвати от практиката и много други полезни съвети в повече от 12 часа видео уроци.
„Визуализиране на интериорен проект – Скандинавски интериор“ е част от пакетната програма 3D Ultimate
* Update 1 – Добавен нов урок за рендериране на 360 панорамен изглед във вече изградената сцена в Модул 6.
ПОВЕЧЕ ОТ 720 МИНУТИ ВИДЕО В ПОВЕЧЕ ОТ 70 бр. ВИДЕО УРОЦИ
НАД 50 “Ready2use” 3D МОДЕЛА ОТ НАШИЯТ МАРКЕТ (стойност над 800 лв.)
РАБОТНИ ФАЙЛОВЕ ЗА СВАЛЯНЕ КЪМ УРОЦИТЕ
GEMS* ПРИ ПОКУПКАТА НА КУРСА
ИМЕЙЛ СЪПОРТ ОТ ЛЕКТОРА
ДОБАВЯНЕ НА НОВО СЪДЪРЖАНИЕ КЪМ КУРСА, СПОРЕД ВАШИТЕ ИНТЕРЕСИ И ВЪПРОСИ
ГОТОВИ ПРИСЕТИ С НАСТРОЙКИ ЗА V-Ray
СЕРТИФИКАТ ЗА ЗАВЪРШЕНО ОБУЧЕНИЕ
С 30 ДНЕВНА ГАРАНЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ
LIFETIME ДОСТЪП ДО СЪДЪРЖАНИЕТО НА КУРСА
Обучението е подходящо за всеки, който иска :
Препоръчително е всеки, който има желание да се запише в курса да има добро познаване и начален опит с програмата 3ds Max и базово ниво на познания за V-Ray и Photoshop.
*Курса не е базов за съответните софтуери и няма да бъдат обяснени в детайли използването на оснвните команди, интерфейса на програмите и работната среда. При затруднения с използването на 3ds Max в тези области препоръчваме първо да се запознаете с курса ни “3ds Max за Начинаещи”.
Начало и организация на проекта ( 0:28:49 )
1.1 – Въведение в курса – 4:42
1.2 – Планова схема и Moodboard – 7:06
1.3 – Първоначални настройки на 3ds Мах – 7:14
1.4 – Примерна файлова организация – 4:24
1.5 – Oсновни скриптове – 5:23
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Как е направено? ( 2:12:35 )
2.1 – Въведение в Модул 2 – 2:53
2.2 – Изграждане на основната архитектура (част 1) – 8:15
2.3 – Изграждане на основната архитектура (част 2) – 25:52
2.4 – Под и таван – 12:41
2.5 – Первази и Корнизи – 6:20
2.6 – Финализиране на помещението – 4:10
2.7 – Кухненски шкафове – Blockout – 10:21
2.8 – Кухненски шкафове – долен ред – 19:03
2.9 – Кухненски шкафове – горен ред – 8:57
2.10 – Кухненски шкафове – дръжки – 11:20
2.11 – Кухненски плот – 12:42
2.12 – Metro Bricks – 10:01
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Материали ( 1:34:20 )
3.1 – Въведение в Модул 3 – 6:58
3.2 – Материален редактор – Compact or Slate – 4:05
3.3 – Basic HDRI – 8:42
3.4 – Progressive and IPR studio renders – 7:20
3.5 – Материали – Стени (част 1) – 11:17
3.6 – Материали – Стени (част 2) – 6:39
3.7 – RandomElementsMatIDs – 4:21
3.8 – Материали – Под – 22:40
3.9 – Кухненски шкафове – мапинг – 14:44
3.10 – Материали – Кухненски шкафове – 7:34
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Пропове и Оптимизация ( 2:12:44 )
4.1 – Въведение в Модул 4 – 1:55
4.2 – Използване на пропове – 7:28
4.3 – Архитектурни пропове (ArchProps) – 15:58
4.4 – Статистика за сцената – 2:05
4.5 – Пропинг – Кухня – (част 1) – 15:36
4.6 – Пропинг – Кухня – (част 2) – 25:52
4.7 – Пропинг – Дневна – 7:27
4.8 – Пропинг – Спалня – 5:48
4.9 – Прилагане на текстури на всички – 11:46
4.10 – Оптимизиране на сцената – VrayProxy – 12:36
4.11 – Оптимизиране на сцената – Xref Objects – 5:27
4.12 – Оптимизиране на сцената – Геометрия – 9:20
4.13 – Оптимизиране на сцената – Текстури – 11:26
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Осветление и Камери ( 2:46:00 )
5.1 – Въведение в Модул 5 – 1:07
5.2 – Осветление с VraySun + VraySky – 17:42
5.3 – Осветление с HDRI – 21:24
5.4 – Избор на финално осветление – 1:52
5.5 – Често допускани грешки – 9:09
5.6 – Кадриране и композиция – 11:56
5.7 – Скрипт за композиция – 3:40
5.8 – Настройки на камерата – 21:54
5.9 – Позициониране и финален избор на камери – 20:25
5.10 – Batch Camera Render Script – 3:45
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Рендериране на проекта ( 1:21:47)
6.1 – Въведение в Модул 6 – 1:18
6.2 – Настройки на рендера – 12:21
6.3 – Render passes – 7:05
6.4 – Присети (presets) – 4:10
6.5 – Test Renders и балансиране на камерите – 18:18
6.6 – DOF за отделните камери – 9:09
6.7 – Заключване на камерите – 3:09
6.8 – Корекции след тестовите рендери – 9:36
6.9 – Final Renders – 7:15
6.10 – 3ds Max Batch Rendering – 4:49
6.11 – Допълнително оптимизиране – 4:37
6.12 – Панорамен изглед – 360 – 11:35
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Постпродукция ( 1:32:26)
7.1 – Въведение в Модул 7 – 1:33
7.2 – Начална подготовка за пост – 4:28
7.3 – EXR vs JPG – 3:32
7.4 – Основни корекции – Главни Камери – 16:58
7.5 – Основни корекции – Средни Камери – 6:09
7.6 – Основни корекции – Близки Камери – 7:27
7.7 – Добавяне на Background – 13:23
7.8 – Рендериране на маски за Photoshop – 8:18
7.9 – Корекция на отделен обект – 4:39
7.10 – Render Elements in PS – 12:44
7.11 – Допълнителни корекции – 6:24
7.12 – Завършване на проекта – 2:27
7.13 – Финал на курса – 4:24
+Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Ивайло Искренов
CG Artist, V-Ray Certified Professional User
Иво работи в областта на 3D и образованието повече от 10 години. Има богат опит като 3D Artist в няколко архитектурни и CG студиа. Завършил е магистърска степен по Инженерен Дизайн в Лесотехнически Университет – София. През последните години се занимава активно с преподаване и също така е сертифициран професионален V-Ray потребител от Chaos Group.
Препоръчително е всеки, който има желание да се запише в курса да има добро познаване и начален опит с програмата 3ds Max и базово ниво на познания за V-Ray и Photoshop. Курса не е базов за съответните софтуери и няма да бъдат обяснени в детайли използването на оснвните команди, интерфейса на програмите и работната среда. При затруднения с използването на 3ds Max в тези области препоръчваме първо да се запознаете с курса ни „3ds Max за Начинаещи“.
Да, може да ни пишете на имейла – [email protected] . Ще се постараем да върнем отговор в най-кратък срок. Също така, ако въпрса ви е свързан с интересен казус или е често задаван, ще направим „видео отговор“, който да добавим към съдържанието на курса. По този начин ще добавяме допълнително съдържание за всички други потребители в сайта.
Използвана версия на софтуера в обучението:
Препоръчителни изисквания за хардуера:
Минимална версия на софтуера за обучението
Минимални изисквания за хардуера:
Пълна информация за използвания софтуер и хардуерните изисквания от производителите може да видите във FAQs.
Направете регистрация в сайта и гледайте първите уроци от всяко едно обучение в 3D Lab Academy от вашия профил в сайта!
Посочените цени са крайни и са с включен ДДС.
Ако имате допълнителни въпроси свързани с начина на провеждане на обучението, програмата, заплащането, достъпа или самата платформа, не се колебайте да се свържете с нас на имейл [email protected] или на тел. 0876-56-56-09