3DS MAX за Начинаещи

[ОНЛАЙН КУРС ПО 3DS MAX ЗА НАЧИНАЕЩИ]

„3DS MAX за Начинаещи“ е цялостно, онлайн обучение  на български език, което ще ви запознае с програмата 3ds Max.

 

По време на обучението ще се запознаем с интерфейса и основните инструменти в програмата, ще разгледаме различни методитe за моделиране и  различни видове осветление,  ще разберем принципите за създаване на материали и ще разгледаме основните настроиките за един качествен и професионален рендер.

 

„3ds Max за Начинаещи“ е част от пакетната програма

3D Ultimate

Започни сега
Какво получавате при записване на обучението

6 часа видео

НАД 6 ЧАСА ВИДЕО В ПОВЕЧЕ ОТ 60 бр. ВИДЕО УРОЦИ

РАБОТНИ ФАЙЛОВЕ

РАБОТНИ ФАЙЛОВЕ ЗА СВАЛЯНЕ КЪМ УРОЦИТЕ

БОНУС ТОЧКИ

GEMS ПРИ ПОКУПКА НА КУРСА

ИМЕЙЛ СЪПОРТ

ИМЕЙЛ СЪПОРТ ОТ ЛЕКТОРА

НОВО СЪДЪРЖАНИЕ

ДОБАВЯНЕ НА НОВО ВИДЕО СЪДЪРЖАНИЕ КЪМ КУРСА, СПОРЕД ВАШИТЕ ИНТЕРЕСИ И ВЪПРОСИ

СЕРТИФИКАТ

СЕРТИФИКАТ ЗА ЗАВЪРШЕНО ОБУЧЕНИЕ

СИГУРНО И БЕЗОПАСНО ОНЛАЙН ПЛАЩАНЕ

С 30 ДНЕВНА ГАРАНЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ

LIFETIME ДОСТЪП

LIFETIME ДОСТЪП ДО СЪДЪРЖАНИЕТО НА КУРСА

За кого е подходящо обучението
  • Обучението е подходящо за хора, които нямат никакъв опит или имат много базов опит с програмата  3ds Max.
  • Обучението е подходящо за всеки, който има желае да навлезе в света на 3D визуализирането с 3ds Max, но няма нужният опит и знания за софтуера.
  • За всеки, който тепърва иска да изучава 3ds Max.
Каква е програмата на обучението

3ds Max – интерфейс

 

  • Въведение в курса
  • Общо представяне
  • Запознаване с интерфейса на 3ds Max
  • Custom Defaults Switcher
  • Viewports
  • Навигиране в работната среда
  • Мерни единици
  • Grid
  • Основни настройки
  • Шорткъти (Shortcuts)
  • Help?
  • +Добавяне на нови видеа според вашите въпроси

Създаване на обекти и основни трансформации

 

  • Общи принципи
  • Стандартни примитиви (Standard Primitives)
  • Дпълнителни примитиви (Extended Primitives)
  • Съставни обекти – ProBoolean (Compound Objects)
  • Селектиране на обекти – Select Objects
  • Преместване на обекти (Move)
  • Завъртане на обекти (Rotate)
  • Скалиране на обекти (Scale)
  • Подравняване (Align)
  • Снапване (Snap)
  • Групиране (Groups)
  • +Добавяне на нови видеа според вашите въпроси

Основи на Моделирането и Модификатори

 

  • Основни елементи на 3D обектите (Edit Poly)
  • Селектиране на елементи
  • Инструменти за работа с Vertices
  • Инструменти за работа с Edges
  • Инструменти за работа с Polygons
  • Модификатори – общо представяне
  • Най-често използваните модификатори за 3D обекти
  • Заобляне на обекти с Chamfer
  • Заобляне на обекти с Turbosmooth
  • Стандартни 2D обекти
  • 2D обекти Line – Editable Spline
  • Видове точки от криви
  • Инструменти за работа с 2D обекти
  • Най-често използваните модификатори за 2D обекти
  • Съставни обекти – Loft (Compound Objects)
  • +Добавяне на нови видеа според вашите въпроси

Светлини, Камери и Рендеринг

 

  • Въведение
  • Осветление с Arnold
  • Типове светлини
  • Assign Renderer
  • Контроли за навигиране на камерата
  • Настройки на камерата
  • Arnold Light parameters
  • Осветление с HDRI
  • Основни настройки на Arnold
  • Render Region
  • +Добавяне на нови видеа според вашите въпроси

Текстури и Материали

 

  • Material Editor – Compact
  • Material Editor – Slate
  • Basic Parameters – Base Color
  • Basic Parameters – Specular Reflections
  • Basic Parameters – Bump
  • Basic Parameters – Metalness
  • Basic Parameters – Transmission
  • Текстури – основни понятия и видове
  • Текстуриране на прости обекти – UVW Map
  • Премахване на съществуващи координати (UVW Mapping Clear)
  • Проверка на текстурите ( UV map checkers)
  • Източници на безплатни текстури
  • +Добавяне на нови видеа според вашите въпроси
Лектор

Ивайло Искренов

CG Artist, V-Ray Certified Professional User

 

Иво работи в областта на 3D и образованието повече от 10 години. Има богат опит като 3D Artist в няколко архитектурни и CG студиа. Завършил е магистърска степен по Инженерен Дизайн в Лесотехнически Университет – София. През последните години се занимава активно с преподаване и също така е сертифициран професионален V-Ray потребител от Chaos Group.

Често задавани въпроси

Нямам никакъв опит с 3Ds Max, мога ли да гледам курса?

Да – курса е подходящ за напълно начиенащи, за хора, които никога не са работили с 3ds Max. В курса се започва от най-базовите настройки в програмата и интерфейс и постепенно се надграждат знанията. След като завършите базовият курс по 3ds Max може да се запознаете със следващото безплатно обучение за напреднали по Интериорно Визуализиране с 3ds Max или Специализираното обучение по интериорно визуализиране.

Мога ли да задавам въпроси към съдържанието на курса?

Да, може да ни пишете на имейла – [email protected] . Ще се постараем да върнем отговор в най-кратък срок. Също така, ако въпрса ви е свързан с интересен казус или е често задаван, ще направим „видео отговор“, който да добавим към съдържанието на курса. По този начин ще добавяме допълнително съдържание за всички други потребители в сайта.

Кога ще получа достъп до пълното съдържанието на курса?

Веднага след като плащането се отрази в нашата система, ще имате достъп до пълното обучение.
Ще получите потвърждаващ имейл, когато имате достъп до курса и съответно съдържанието на курса ще бъде достъпно отново от секцията „Обучения“.

Ще получа ли сертификат?

Когато изледате целият курс, или имате маркирани минимум 85% от уроците, като научени, ние ще ви издадем сертификат за завърашено обучение, включващ придобитите компетенции.

Системни изисквания (хардуер и софтуер) за обучението

Използвана версия на софтуера в обучението:

 

  • Autodesk 3ds Max 2021
  • Arnold 4.0.6

Препоръчителни изисквания за хардуера:

 

  • Процесор – 4-8 ядрен
  • RAM – 8-16 GB
  • Хард диск – 1 GB свободно място
  • Видео карта – 1-4 GB

Минимална версия на софтуера за обучението

 

  • Препоръчително е използването на същите версии, които са използвани в обучението, но не е задължително. Повечето показаните принципи и операции са общовалидни за софтуера и не зависят от самата версия, но рендер енджина Arnold  е достъпен за 3ds Max 2018 и по-новите версии. По тази причина в уроците, в които са използвани елементи на рендера (например, светлини, материали, рендериране), най-ниската версия на работните файлове е 2018. В другите общи случай файловете са запазени за версия 2014 на 3ds Max.

Минимални изисквания за хардуера:

 

  • Няма изискване за използваният хардуер – напълно достатъчно е хардуера, който използвате да отговаря само на минималните хардуерни изисквания за софтуера.
Записване за обучението
  • Пакетна програма 3D ULTIMATE
  • $359 лв.В 3D Ultimate са включени 4 сертифицирани курса за 3D :
    •    
    • Course_Cover_Interioren_Proerkt_Scandi_Interior   

  • Започни сега
  • ЕДИНИЧНА ЦЕНА НА ОБУЧЕНИЕТО
  • $99 лв."3ds Max за Начинаещи" е част от 3D Ultimate
    • Над 6 часа видео (повече от 60 броя видео уроци)
    • Full HD формат на видеата
    • Работни файлове за сваляне към уроците
    • Бонус точки (Gems) при покупка на курса
    • e-mail support от лектора
    • Добавяне на ново видео съдържание в курса според вашите въпроси
    • Сертификат за завършено обучение
    • 30-Дневна гаранция за връщане на парите
    • Сигурно и безопасно онлайн плащане
    • Lifetime достъп до курса

  • Започни сега

БЕЗПЛАТЕН ДОСТЪП до ВСИЧКИ ОНЛАЙН КУРСОВЕ В 3D LAB

Направете регистрация в сайта и гледайте първите уроци от всяко едно обучение в 3D Lab Academy от вашия профил в сайта!

Започни безплатно

Посочените цени са крайни и са с включен ДДС.

Ако имате допълнителни въпроси свързани с начина на провеждане на обучението, програмата, заплащането, достъпа или самата платформа, не се колебайте да се свържете с нас на имейл [email protected] или на тел. 0876-56-56-09