В курса ще се запознаем с пълният работен процес по изграждането на детайлни 3D модели с помощта на 3ds Max и Zbrush.
В обучението ще разгледаме целият универсален работен процес по създаване на средно сложен, симетричен модел на диван. Ще започнем от самото начало – с разясняване на методите за използване на референции за моделиране в пeрспектива и различни Tips and Trick (съвети) свързани с по-бързата и ефективна работа в 3ds Max. Ще видим как можем да изградим базова геометрия, която постепенно да усложняваме и да добавяме допълнителни детайли. През цялото време ще работим с правилна четириъгълна геометрия, готова за заобляне с Turbosmooth.
След като приключим с основната геометрия, ще се заемем с unwrap процеса и създаването на UV’s за нашият модел.
Ще продължим с добавянето на финалните детайли и гънки в Zbrush, от където ще експортнем детайлни normal map текстури, с които да пренесем детайлите от скулптирането в текстура, с което ще запазим сравнително проста геометрия на модела, но ще имаме всички детайли в рендера.
Ще завършим курса с висококачествен и оптимизиран 3D модел, готов за използване в различни интериорни визуализации или за продажба на модела в 3D stock маркети.
„Моделиране в 3ds Max“ е част от пакетната програма 3D Ultimate
НАД 9 ЧАСА ВИДЕО В 34 бр. ВИДЕО УРОЦИ
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ФАЙЛОВЕ ЗА СВАЛЯНЕ + ФИНАЛНИЯТ 3D МОДЕЛ
GEMS ПРИ ПОКУПКА НА КУРСА
ИМЕЙЛ СЪПОРТ ОТ ЛЕКТОРА
СЕРТИФИКАТ ЗА ЗАВЪРШЕНО ОБУЧЕНИЕ
LIFETIME ДОСТЪП ДО СЪДЪРЖАНИЕТО НА КУРСА
UPDATE 1 : Курса е обновен с изцяло нов модул, в който ще видите какви са техниките и похватите за реалистично ситуиране на 3D модел в HDRI (екстериорна) среда.
В модула се разглежда подробно частта с моделирането, Unwrap-инга, добавяне на background, създаване на материали и постпродукция.
UPDATE 2 : Курса е обновен с изцяло нов модул, в който ще видите какви са техниките и похватите за моделирането на няколко интериорни пропа. В модула се разглежда подробно частта с моделирането и Unwrap-инга, като в последното бонус видео се разглежда и сетъп на сцена (която е прикачена за сваляне към урока) с готовите модели.
Ивайло Искренов
CG Artist, V-Ray Certified Professional User
Иво работи в областта на 3D и образованието повече от 10 години. Има богат опит като 3D Artist в няколко архитектурни и CG студиа. Завършил е магистърска степен по Инженерен Дизайн в Лесотехнически Университет – София. През последните години се занимава активно с преподаване и също така е сертифициран професионален V-Ray потребител от Chaos Group.
Препоръчително е да имате предишен опит с 3ds Max и да познавате базовите инструменти за работа с Edit Poly, основният интерфейс и настройки на програмата.
Ако смятате, че имате пропуски в тези основни части ви препоръчавме първо да гледате общият курс по „3DS MAX за Начинаещи“
Да, можете да гледате курса, без да имате опит със Zbrush, но е препоръчително да имате някаква основа – в обучението е разгледан всеки процес от самото начало във всеки използван софтуер. Към някой от видеата има и работен файл за сваляне с бързите клавиши за работа в Zbrush, който ще ви помогне за ориентацията и навигирането в програмата. Стъпките тук са базови, но дори и да пропуснете цялата част със Zbrush, ще имате готов и завършен 3D модел от 3ds Max, просо няма да сте направили сами normal map-овете с допълнителните гънки.
В обучението е разгледан всеки процес от самото начало във всеки използван софтуер и би трябвало с повтаряне на същите стъпки да можете да възпроизведете същият краен резултат след всяко видео. По този повод не са добавяни работни файлове след всяко видео, но въпреки това в някой от уроците ще имате възможност за сваляне на напълно готов и текстуриран 3D модел на дивана, както и на други полезни работни файлове.
В случая на моделиране от референция в перспектива, модела е приблизителен – не е абсолютно точен. По наше мнение, тук по важен е момента с точните пропорции, от колкото с крайните размери, особено ако става въпрос за мека мебел, а не за машинен детайл. За модела в курса е използвана ориентировъчна референция като база, която само използваме като визуално направление, но не се стремим да е на 100% точно.
Като цяло курса е насочен към процеса моделиране и темите с направата на материалите и рендерирането на превюта не са засегнати, въпреки това в някой от уроците ще имате възможност за сваляне на напълно готов и текстуриран 3D модел на дивана.
Ако имате желание да гледате специализиран курс, насочен към продуктовото визуализиране или материалите за V-Ray (или друг курс), можете да гласувате (след регистрация в сайта) за такъв курс в “Какви курсове искате да направим”.
Всичко което моделирате сами имате право да го продавате в различни сток маркети за 3D модели, но напомняме, че нямате право да разпространявате / продавате, файлове които получвате от нас към съответните уроци, в това число и 3D модели и приложетите текстури.
Да, може да ни пишете на имейла – [email protected] . Ще се постараем да върнем отговор в най-кратък срок.
Когато изледате целият курс, или имате маркирани минимум 85% от уроците, като научени, ние ще ви издадем сертификат за завърашено обучение, включващ придобитите компетенции.
Използвана версия на софтуера в обучението:
Препоръчителни минимални изисквания за хардуера:
Минимална версия на софтуера за обучението
Минимални изисквания за хардуера:
Направете регистрация в сайта и гледайте първите уроци от всяко едно обучение в 3D Lab Academy от вашия профил в сайта!
Посочените цени са крайни и са с включен ДДС.
Ако имате допълнителни въпроси свързани с начина на провеждане на обучението, програмата, заплащането, достъпа или самата платформа, не се колебайте да се свържете с нас на имейл [email protected] или на тел. 0876-56-56-09