Моделиране в 3ds Max – ОБНОВЕН

[3D Modeling Course]

В курса ще се запознаем с пълният работен процес по изграждането на детайлни 3D модели с помощта на 3ds Max и Zbrush.

В обучението ще разгледаме целият универсален работен процес по създаване на средно сложен, симетричен модел на диван. Ще започнем от самото начало – с разясняване на методите за използване на референции за моделиране в пeрспектива и различни Tips and Trick (съвети) свързани с по-бързата и ефективна работа в 3ds Max. Ще видим как можем да изградим базова геометрия, която постепенно да усложняваме и да добавяме допълнителни детайли. През цялото време ще работим с правилна четириъгълна геометрия, готова за заобляне с Turbosmooth.

След като приключим с основната геометрия, ще се заемем с unwrap процеса и създаването на UV’s за нашият модел.

Ще продължим с добавянето на финалните детайли и гънки в Zbrush, от където ще експортнем детайлни normal map текстури, с които да пренесем детайлите от скулптирането в текстура, с което ще запазим сравнително проста геометрия на модела, но ще имаме всички детайли в рендера.

 

Ще завършим курса с висококачествен и оптимизиран 3D модел, готов за използване в различни интериорни визуализации или за продажба на модела в 3D stock маркети.

 

„Моделиране в 3ds Max“ е част от пакетната програма 3D Ultimate

Започни сега
Какво получавате при записване на обучението

9 часа видео

НАД 9 ЧАСА ВИДЕО В 34 бр. ВИДЕО УРОЦИ

ФИНАЛНИЯТ 3D МОДЕЛ

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ФАЙЛОВЕ ЗА СВАЛЯНЕ + ФИНАЛНИЯТ 3D МОДЕЛ

БОНУС ТОЧКИ

GEMS ПРИ ПОКУПКА НА КУРСА

ИМЕЙЛ СЪПОРТ

ИМЕЙЛ СЪПОРТ ОТ ЛЕКТОРА

СЕРТИФИКАТ

СЕРТИФИКАТ ЗА ЗАВЪРШЕНО ОБУЧЕНИЕ

СИГУРНО И БЕЗОПАСНО ОНЛАЙН ПЛАЩАНЕ

30 ДНЕВНА ГАРАНЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ

LIFETIME ДОСТЪП

LIFETIME ДОСТЪП ДО СЪДЪРЖАНИЕТО НА КУРСА

За кого е подходящо обучението
  • Курса е подходящ за хора с базов опит в 3D моделирането.
  • Препоръчително е да имате базови познания с използваните в курса софтуери.
Каква е програмата на обучението
  • Modeling Tips and Tricks – 20:32
  • Blockout Geometry – 8:13
  • Подобрения на общата геометрия – 6:24
  • Подлакътник – 8:34
  • Преден панел – 10:47
  • Заден панел и възглавничка – 8:58
  • Шевове и допълнителни подобрения – 9:00
  • Възглавничка за седене (част 1) – 9:55
  • Възглавничка за седене (част 2) – 8:33
  • Облегалка – 5:20
  • Симетрични части – 10:33
  • Шевове на възглавници за облягане – 8:29
  • Дедайли на подлакътниците – 6:02
  • Unwrap (част 1) – 9:50
  • Unwrap (част 2) – 7:06
  • Unwrap (част 3) – 12:17
  • Приключване на Unwrap и импорт в Zbrush – 5:59
  • Гънки на възглавнички за облягане в Zbrush – 10:18
  • Гънки на останалите възглавнички в Zbrush – 10:53
  • Гънки на подлакътниците и експорт на текстури от Zbrush – 3:38
  • Детайли от Zbrush към 3ds Max с Normal Map – 6:20
  • Modeling – 1:03:26
  • Unwrap – 19:55
  • HDRI Background Composition – 10:24
  • Materials Render – 04:45
  • Postproduction – 03:44
  • Intro – 03:23
  • White Pedestal Bowl – 20:21
  • Torino White Texture Vase – 20:01
  • Tier Shiny White Vase – 16:24
  • Reve Marble Fluted Bowl – 22:18
  • Taper Candle Holders– 46:56
  • Decorative cabinet– 1:01:49
  • Models Unwrap- 51:45
  • Studio setup– 06:47
Обновявания в курса

UPDATE 1 : Курса е обновен с изцяло нов модулв който ще видите какви са техниките и похватите за реалистично ситуиране на 3D модел в HDRI (екстериорна) среда.
В модула се разглежда подробно частта с моделирането, Unwrap-инга, добавяне на background, създаване на материали и постпродукция.

 

  • Modeling – 1:03:26
  • Unwrap – 19:55
  • HDRI Background Composition – 10:24
  • Materials Render – 04:45
  • Postproduction – 03:44

 

*В новият модул “Ситуиране на обект” за материалите и рендериране на изображението използваме V-Ray 6 и специфичната за него опция на Dome Light – Finite Dome.

UPDATE 2 : Курса е обновен с изцяло нов модулв който ще видите какви са техниките и похватите за моделирането на няколко интериорни пропа. В модула се разглежда подробно частта с моделирането и Unwrap-инга, като в последното бонус видео се разглежда и сетъп на сцена (която е прикачена за сваляне към урока) с готовите модели. 

 

  • Intro – 03:23
  • White Pedestal Bowl – 20:21
  • Torino White Texture Vase – 20:01
  • Tier Shiny White Vase – 16:24
  • Reve Marble Fluted Bowl – 22:18
  • Taper Candle Holders– 46:56
  • Decorative cabinet– 1:01:49
  • Models Unwrap- 51:45
  • Studio setup– 06:47
Лектор

Ивайло Искренов

CG Artist, V-Ray Certified Professional User

 

Иво работи в областта на 3D и образованието повече от 10 години. Има богат опит като 3D Artist в няколко архитектурни и CG студиа. Завършил е магистърска степен по Инженерен Дизайн в Лесотехнически Университет – София. През последните години се занимава активно с преподаване и също така е сертифициран професионален V-Ray потребител от Chaos Group.

Често задавани въпроси

НЯМАМ ОПИТ С 3DS MAX, МОГА ЛИ ДА ГЛЕДАМ КУРСА?

Препоръчително е да имате предишен опит с 3ds Max и да познавате базовите инструменти за работа с Edit Poly, основният интерфейс и настройки на програмата.

Ако смятате, че имате пропуски в тези основни части ви препоръчавме първо да гледате общият курс по „3DS MAX за Начинаещи“

НЯМАМ ОПИТ СЪС ZBRUSH, МОГА ЛИ ДА ГЛЕДАМ КУРСА?

Да, можете да гледате курса, без да имате опит със Zbrush, но е препоръчително да имате някаква основа – в обучението е разгледан всеки процес от самото начало във всеки използван софтуер. Към някой от видеата има и работен файл за сваляне с бързите клавиши за работа в Zbrush, който ще ви помогне за ориентацията и навигирането в програмата. Стъпките тук са базови, но дори и да пропуснете цялата част със Zbrush, ще имате готов и завършен 3D модел от 3ds Max, просо няма да сте направили сами normal map-овете с допълнителните гънки.

ИМА ЛИ РАБОТНИ ФАЙЛОВЕ КЪМ УРОЦИТЕ В КУРСА?

В обучението е разгледан всеки процес от самото начало във всеки използван софтуер и би трябвало с повтаряне на същите стъпки да можете да възпроизведете същият краен резултат след всяко видео. По този повод не са добавяни работни файлове след всяко видео, но въпреки това в някой от уроците ще имате възможност за сваляне на напълно готов и текстуриран 3D модел на дивана, както и на други полезни работни файлове.

ТОЧНО ЛИ Е МОДЕЛИРАНЕТО ОТ РЕФЕРЕНЦИЯ В ПЕРСПЕКТИВА?

В случая на моделиране от референция в перспектива, модела е приблизителен – не е абсолютно точен. По наше мнение, тук по важен е момента с точните пропорции, от колкото с крайните размери, особено ако става въпрос за мека мебел, а не за машинен детайл. За модела в курса е използвана ориентировъчна референция като база, която само използваме като визуално направление, но не се стремим да е на 100% точно.

ЩЕ СЕ ЗАНИМАВАМЕ ЛИ С МАТЕРИАЛИ И РЕНДЕРИРАНЕ В КУРСА?

Като цяло курса е насочен към процеса моделиране и темите с направата на материалите и рендерирането на превюта не са засегнати, въпреки това в някой от уроците ще имате възможност за сваляне на напълно готов и текстуриран 3D модел на дивана.

 

Ако имате желание да гледате специализиран курс, насочен към продуктовото визуализиране или материалите за V-Ray (или друг курс), можете да гласувате (след регистрация в сайта) за такъв курс в “Какви курсове искате да направим”.

МОГА ЛИ ДА ПРОДАМ 3D МОДЕЛА, КОЙТО ПРАВЯ В КУРСА?

Всичко което моделирате сами имате право да го продавате в различни сток маркети за 3D модели, но напомняме, че нямате право да разпространявате / продавате, файлове които получвате от нас към съответните уроци, в това число и 3D модели и приложетите текстури.

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ДОСТЪП ДО ПЪЛНОТО СЪДЪРЖАНИЕТО НА КУРСА?

Веднага след като плащането се отрази в нашата система, ще имате достъп до пълното обучение.
Ще получите потвърждаващ имейл, когато имате достъп до курса и съответно съдържанието на курса ще бъде достъпно отново от секцията „Обучения“.

МОГА ЛИ ДА ЗАДАВАМ ВЪПРОСИ КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО НА КУРСА?

Да, може да ни пишете на имейла – [email protected] . Ще се постараем да върнем отговор в най-кратък срок.

ЩЕ ПОЛУЧА ЛИ СЕРТИФИКАТ?

Когато изледате целият курс, или имате маркирани минимум 85% от уроците, като научени, ние ще ви издадем сертификат за завърашено обучение, включващ придобитите компетенции.

Системни изисквания (хардуер и софтуер) за обучението

Използвана версия на софтуера в обучението:

 

  • 3ds Max (Autodesk) – v.2018
  • ZBrush (Pixologic) – v.2019

Препоръчителни минимални изисквания за хардуера:

 

  • Процесор – 4-8 ядрен
  • RAM – 8-16 GB
  • Хард диск – 1 GB свободно място
  • Видео карта – 2-4 GB

Минимална версия на софтуера за обучението

 

  • Няма изискване за версията на софтуера – препоръчително е използването на същите версии, които са използвани в обучението, но не е задължително, тъй като показаните принципи и операции са общовалидни за софтуера и не зависят от самата версия.

Минимални изисквания за хардуера:

 

  • Няма изискване за използваният хардуер – напълно достатъчно е хардуера, който използвате да отговаря само на минималните хардуерни изисквания за софтуера.
Записване за обучението
  • ЕДИНИЧНА ЦЕНА НА ОБУЧЕНИЕТО
  • $99 лв.„Моделиране в 3ds Max“ е част от пакетната програма 3D Ultimate
    • Над 3 часа видео (в 20 бр. видео уроци)
    • Full HD формат на видеата
    • Допълнителни файлове за сваляне
    • Финалният 3D модел от курса
    • Бонус точки (Gems) при покупка на курса
    • e-mail support от лектора
    • Сертификат за завършено обучение
    • 30-Дневна гаранция за връщане на парите
    • Сигурно и безопасно онлайн плащане
    • Lifetime достъп до курса

  • Започни сега

БЕЗПЛАТЕН ДОСТЪП до ВСИЧКИ ОНЛАЙН КУРСОВЕ В 3D LAB

Направете регистрация в сайта и гледайте първите уроци от всяко едно обучение в 3D Lab Academy от вашия профил в сайта!

Започни безплатно

Посочените цени са крайни и са с включен ДДС.

Ако имате допълнителни въпроси свързани с начина на провеждане на обучението, програмата, заплащането, достъпа или самата платформа, не се колебайте да се свържете с нас на имейл [email protected] или на тел. 0876-56-56-09